ریه روز قبل از عاشق شدن من

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

ریه روز قبل از عاشق شدن من

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممم

اصلا  دوست ندارم اقایی بازم بدقولی کردی گفتی میام ولی نیومدی رفتی کرمانشاه خوش گذرونی,حالم اصلا خوب نیست امروز قرار بود میلاد بیاد اینجا ولی دوروز پیش رفت کرمانشاه بامامان وباباش

قبل ازاینکه بره چنددقیقه ای رو پیش زن داییم بودن,زن داییم هم میخواسته اسم عشقمو صدا بزنه که اسم منو صدا میزنه خوشبختانه جز میلاد کسی دیگه نفهمیده بود,فردا روزیه که من فهمیدم میلاد

و رو دوست دارم,وای خدا چه روزی بود هرلحظه که پیشش بودم اروم بودم ولی وقتی ازش دور می شدم بیقرار می شدم چه روزایی داشتم اون همه زجر می کشیدم ولی دم نمیزدم به هیچکس نگفته

بودم که دوسش دارم اخه فکرمی کردم ی دوست داشتن زود گذره ولی نبود موند تاالان منو هرلحظه بیشتر عذابم میده حالا پشیمونم ازدوسش داشتنم میلاد اون کسی نیست که من میخواستم و واقعا

خودم هم نمیدونم عاشق چیه این پسر شدم منو اون یه وجه تشابه به هم نداریم ولی این مهمه که عاشق همیم همین بهم امید میده,هیچ دختری جز من تو زندگی میلاد نیست وبعدا هم نمیاد تو قلب

عشقم فقط من هستم نه اون اجازه میده عاشق کسی دیگه بشه نه من میزارم

فعلا بای



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در پنج شنبه 7 فروردين 1393برچسب:, ساعت 17:53 توسط پروین ومیلاد |